czwartek, 5 lutego 2015

Witam,Witam...

Witam wszystkich bardzo serdecznie ,na moim nowym blogu :)
Będę na nim opisywała resztę życia Katniss i Peety po całej trylogii :)
Więc może coś o mnie ^^
Nazywam się Dagmara
Jestem Trybutem od niedawna , ale wystarczająco tyle by zakochać się w Trylogii <3
Na blogu mam zamiar nie tylko tworzyć Historię która wydarzyła się po ,,Kosogłosie" i która opisuje tylko życie naszych zwycięzców 74 Głodowych Igrzysk.
Mam też plany na projekty specjalne :) Będzie się to wszystko znajdowało pod zakładką ,,Specjalne"
Jak widać blog nie jest jeszcze jakiś Suuper , mega i wgl. Dopiero co zaczęłam , więc dajcie mi się trochę ogarnąć ^^
Jutro powinna pojawić się 1 notka <3

Do zobaczenia Trybuci ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz i każdą uwagę. Kochamy Was! ♥